Monday 14 October 2013

REGULAMIN ! ! !

Regulamin:
Moj regulamin bedzie sie tyczyl kazdego organizowanego przezemnie konkursu wiec prosze sie z nim zapoznac,a najlepiej  nauczyc na pamiec ( zart)  i go przestrzegac!

Jesli w ktoryms z konkursow nastapilyby jakies odstepstwa , poinformuje was o tym wytluszczonym drukiem lub "widocznym" kolorem (uwierzcie mi znajde sposob zeby zwrocic wasza uwage)!


Na poczatek rzecz wazna o ile nie najwazniejsza!
ZANIM!!! wyslesz zdjecie czym wyrazisz swoja chec udzialu w konkursie, UPEWNIJ sie ze ustawienia widzialnosci  twoich "Like" lub "Lubie to" jest publiczne!!!

Wszyscy wiemy ze czas to pieniadz! 
A kazdy ze sponsorow poswieca swoj czas fundujac nagrody dla was nie dostajac nic w zamian wiec uwazam ze jak najbardziej sprawiedliwa i przyjemna rekompensata bedzie docenienie wysilku i polubienie strony lub fanpage'a na facebook'u.


Uwazam rowniez ze jak najbardziej na miejscu (oprocz wyslania sposorowi danych dotyczacych przesylki ) byloby PODZIEKOWANIE czy w zwyklej wiadomosci prywatnej czy nawet w "statusie" z oznaczeniem sponsora, na pewno bylaby to dla nich super niespodzianka i na pewno z przyjemnoscia zasponsorowaliby  nastepna nagrode w nastepnym konkursie.

Bardzo byloby mi milo gdybyscie udostepnili publicznie na swojej tablicy "plakat konkursowy" na ktorym znajduja sie Logo sponsorow.

Pod JAKIMKOLWIEK plakatem konkursowym na facebook'u zostawiamy komentarz:
"Przeczytalam(em) i akceptuje regulamin. " a plakacik "Lajkujemy" !!!!!!!!!!

Zwyciezcow wybieram przede wszystkim JA! okazjonalnie zapraszajac do pomocy ciociuff i wujkuff ( o czym oczywiscie bede was informowac).
Kierowac sie bede oczywiscie jakze nie inaczej wlasnym sercem <3 wiec jesli jakies zdjecie mi sie spodoba , rozsmieszy , zaskoczy czy nawet wzruszy , ma wygrana w kieszeni ;)
A jesli ktos z was nie zgadza sie z moja decyzja , prosze aby zatrzymal to dla siebie poniewaz NIE interesuje mnie to! zadne "nieladne" komentarze na temat moich decyzji badz "nieladne" opinie na temat nagrodzonych zdjec nie beda tolerowane a osoby takie beda natychmiast "ban'owane" bez odwolania!
Kazdy ma inny gust i dla kazdego jego wlasne dziecko jest najpiekniejsze wiec prosze o szacunek do siebie nawzajem i nie wypowiadanie sie nieladnie lub negatywnie na temat innych dzieci bioracych udzial w konkursie.
Zachowujmy sie jak dorosli.

Prosze o zaoszczedzenie mojego czasu i nerwow i NIE wysylanie zdjec , FILMIKOW oraz stylizacji ktore braly lub biora udzial w innych konkursach (nawet jesli w nich nie wygraly) .
Traktujmy to jak zabawe a nie okazje do zgarniecia czegos za FREE!

Prosze o wysylanie zdjec LUB FILMIKOW zrobionych "wlasnorecznie"! Nie akceptuje zdjec z profesjonalnych sesji badz "pozyczonych" z sieci.
Blagam! Nie wysylajcie tez zdjec(FILMOW) cudzych dzieci! ! ! Swoje!!tylko swoje wlasne wchodza w gre!!!
Prosze o tylko takie zdjecia I FILMIKI do ktorych POSIADACIE PRAWA AUTORSKIE.


1 OSOBA = 1 ZGLOSZENIE
ZGLOSZEN MOZECIE WYSLAC TYLE ILE LICZY WASZA RODZINA ;)
KAZDE ZDJECIE MA SZANSE NA WYGRANA WIEC MOZE SIE ZDARZYC ZE DO WASZEJ RODZINY POWEDRUJE WIECEJ NIZ JEDNA NAGRODA :D
good luck!

Prosze o NIE wysylanie zdjec tego samego dziecka badz dzieci z roznych kont (nawet jesli ja tego nie zauwaze, napewno ktos inny tak, "dobre  duszki" grasuja- a zapewniam ze beda tego srogie konsekwencje ).

Wyslanie zdjecia jest rownoznaczne z wyrazeniem zgody na zamieszczenie tego zdjecia w specjalnie do tego utworzonym albumie na Facebook'u.

EMAIL WYSYLAMY NA ADRES :  pysiarulez@hotmail.co.uk
W emailu z zalacznikiem w postaci zdjecia podajemy imie i nazwisko osoby zglaszajacej , imie badz imiona osob na zdjeciu ( w przypadku dzieci rowniez wiek) i ewentualnie opis badz "tytul" do zdjecia. Jesli chcecie aby tytul znalazl sie przy twoim zdjeciu - uzyj znakow ".....".
WYSYLAJAC MAILA WYRAZASZ ZGODE NA POWIELANIE TWOICH DANYCH W CELACH MARKETINGOWYCH (ogloszenie wynikow, potwierdzenie wygranej do sponsora).

JESLI MACIE CHCIELIBYSCIE WYGRAC JEDNA Z SESJI ZDJECIOWYCH PROSZE W ZGLOSZENIU KONKURSOWYM DOPISAC MIASTO (SPOSROD DOSTEPNYCH DO WYGRANIA)

Wyniki konkursu zostana ogloszone max do 7miu dni od zakonczenia konkursu , aczkolwiek! Wiadomo rozne przypadki chodza po ludziach i jesli okaze sie ze z jakiegos powodu bede musiala "przeciagnac" ogloszenie wynikow, prosze o wyrozumialosc!!! Ja jestem tylko czlowiekiem! I tak jak wy mam swoja rodzine, problemy czy nawet humory!
Wiec jesli nie bede w stanie zrobic tego tak szybko jak obiecywalam, nie gniewajcie sie ok?  

W konkursie moze wziac udzial KAZDY!!!
Przypominam ze sa to konkursy fotograficzne wiec jesli nagradzam- nagradzam zdjecie a NIE OSOBE!
(Jesli wiecie co mam na mysli).

Prosze o nie naduzywanie mojej cierpliwosci i przestrzeganie regulaminu. 
Jesli sa w nim jakies niedociagniecia-jesli je odkryje-to je naprawie o czym oczywiscie dam wam znac.
Jesli macie jakies pomysly jak ulepszyc regulamin/kunkursy , lub macie namiary na sponsora ktory rowniez chcialby byc "czescia" konkursu, czy nawet macie pomysl na "TEMAT" konkursu- walcie smialo i piszcie do mnie. Obiecuje ze w miare mozliwosci odpowiem jak najszybciej :D

Prosze o nie kopiowanie regulaminu ORAZ ZDJEC BIORACYCH UDZIAL W KONKURSIE NA FACEBOOK'U bez mojej wiedzy! Jesli podoba wam sie i chcecie ktoras czesc wykorzystac, prosze o wczesniejszy kontakt.NATOMIAST ZDJECIA BIORACE UDZIAL W KONKURSIE SA WLASNOSCIA OSOB KTORE JE WYSLALY WIEC PROSZE ICH NIE KOPIOWAC CZY UDOSTEPNIAC BEZ ZGODY AUTORA!!! (to ze pojawiaja sie w sieci nie daje nikomu prawa do ich powielania!) SZANUJMY SIEBIE NAWZAJEM!!!
Posiadam prawa autorskie do wszystkiego co zamieszczam na blogu wiec powielanie tego jest karalne i JEST przestepstwem!

Najczesciej dostepna bede na tygodniu w godzinach raczej nocnych  (co nie znaczy ze nie zlapiecie mnie w dzien) bo chyba nie musze wam tlumaczyc ,ze moja Pysia jest priorytetem i nie zamierzam jej przez konkurs zaniedbywac wiec RESPECT that!

To chyba tyle jak narazie :)

Amen ;)

9 comments:

  1. Dobrze napisane, właśnie organizuję na blogu konkurs i wierz mi ludzie nie doceniają ani mnie ani sponsorów, nie przestrzegają regulaminu, a pretensje ciągną sie niemiłosiernie:)
    memoriems.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pretensje , awantury , nieprzyjemnosci i przykrosci! Ja uwazam za swietny pomysl napisanie takiego wlasnien "stalego " regulaminu ktory zawsze sobie tam bedzie na blogu a przy okazji wyjasnieniu zasad kazdego konkursu, tylko podlinkowac do tego regulaminu i problem z glowy! Ci co raz pozadnie przeczytaja i zapamietaja nie beda musieli czytac za kazdym nowym konkursem bo regulamin bedzie ten sam a tylko zmienia sie zasady jak np temat konkursu. ;)
    Ja aktualnie zbieram sponsorow na swoj pierwszy konkurs i juz na samym poczatku spotkalam sie z bardzo niekulturalnym a nawet obrzydliwym zachowaniem.
    Podejrzewam ze czeka mnie jeszcze duzo przykrosci ale nie lamie sie ;)
    Tak wlasnie wyobrazam sobie MOJ konkurs i tego nie zmienie. :)

    ReplyDelete
  3. przeczytane i juz wiem ze moge oba diabelki wystawic na osobnych zdjeciach

    ReplyDelete
  4. :) nie wiem czemu ale u mnie nachodza na siebie slowa... wiec albo Ty zle uzywasz HTMLa albbo znow bloga mozna odczytac tylko na INTERNET EXPLORER bo CHROME robi błędy :)

    ReplyDelete
  5. super regulamin <3

    ReplyDelete
  6. I wszystko jasne :) Super konkurs :)

    ReplyDelete
  7. Przeczytany regulamin i w pelni sie zgadzamy

    ReplyDelete